Bu shunchaki qulaylik masalasidir. Mobil ilovani smartfonda, Internet-bankni esa Internetga ulangan kompyuter yoki noutbukda ishlatish qulayroq.
Agar biron bir savol tug’ilsa, iltimos, Bankning aloqa markaziga murojaat qiling.
Agar sizda biron bir savol tug’ilsa, Bankning aloqa markaziga murojaat qiling.
Odatda ma'lumotlarni kiritgandan so'ng darhol bo’ladi.
F.I.Sh, karta raqami, uning amal qilish muddati va SMS-xabar xizmatiga ulangan telefon raqamingizni ko'rsating.
Agar siz ma'lumotlarni noto'g'ri kiritgan bo'lsangiz. Agar ma'lumotlar to'g'ri kiritilgan bo'lsa, Aloqa markaziga qo'ng'iroq qiling.
Agar sizda biron bir savol tug’lsa, Bankning aloqa markaziga murojaat qiling.
Shoshilinch ravishda Bankning aloqa markaziga murojaat qiling va mobil ilova va Internet-bank xizmatlariga kirishni bloklatib qo’ying.
Hisobot avtomatik ravishda mobil ilovaga yoki Internet-bankka PUSH xabarnomasi orqali keladi. Shuningdek, siz istalgan vaqtda mobil ilovada yoki Internet-bankda amalga oshirilgan barcha to'lovlarni ko'rishingiz mumkin.
ANORBANK ilovasidan yoki internet-bankidan foydalanish uchun sizga internetga kirish kerak bo’ladi.
Albatta, barcha to’lov tarixi ANORBANK mobil ilovasida yoki Internet-bankida doimo mavjud.
Ilova menyusiga kiring, "Parolni unutdingizmi" ni tanlang, ko'rsatmalarga amal qiling.