16-sentyabr kuni "СберкассаУЗ" Telegram-sahifasiga murojaat kelib tushdi. Unda mijoz 2022-yil 24-iyun kuni Anorbank ilovasi orqali bepul tarzda kartaga buyurtma berganini va u yetib bormaganini maʼlum qildi. Biz tomonimizdan ushbu masala oʻrganib chiqildi. Mijoz kartaga buyurtma bergan vaqtda, texnik nosozliklar paydo bo'ldi va kartaga buyurtma qabul qilinmadi. Shu sababdan mijozga karta yetkazib berilmadi.
Biz mijoz bilan 17-sentyabr kuni bogʻlanib, kartaga bepul buyurtma qabul qilinib, ochib berilganligini va shuningdek u bepul yetkazilishini maʼlum qildik. Karta 17-sentyabr kuni yetkazildi va faollashtirildi. Mijoz bizning xizmatlarimizdan eʼtirozi yoq.