"СберкассаУЗ" Telegram-sahifasiga murojaat

20.09.2022

16-sentyabr kuni "СберкассаУЗ" Telegram-sahifasiga murojaat kelib tushdi. Unda mijoz 2022-yil 24-iyun kuni Anorbank ilovasi orqali bepul tarzda kartaga buyurtma berganini va u yetib bormaganini maʼlum qildi. Biz tomonimizdan ushbu masala oʻrganib chiqildi. Mijoz kartaga buyurtma bergan vaqtda, texnik nosozliklar paydo bo'ldi va kartaga buyurtma qabul qilinmadi. Shu sababdan mijozga karta yetkazib berilmadi.

Biz mijoz bilan 17-sentyabr kuni bogʻlanib, kartaga bepul buyurtma qabul qilinib, ochib berilganligini va shuningdek u bepul yetkazilishini maʼlum qildik. Karta 17-sentyabr kuni yetkazildi va faollashtirildi. Mijoz bizning xizmatlarimizdan eʼtirozi yoq.

Shuningdek o`qing

21.10.2022 Jismoniy shaxslar uchun amaldagi tariflardagi o'zgarishlar
18.10.2022 Matbuot xabari - Ba‘zi ommaviy axborot vositalari tomonidan bankimizga qarshi rejalashtirilgan axborot xujumi uyushtirilishi munosabati bilan qonuniy choralar ko‘rilishi haqida
15.10.2022 Ochiq xat! AOKA, axborot kanallari, mijozlar va bank hamjamiyatiga murojaat

Yangi Anorbank ilovasi

Qulay va tushunarli interfeys, yangi funksiyalar va imkoniyatlarni yangi ilovamizda topasiz. Shuningdek ilovaning ishlash tezligi ham oshirildi.

Sizning fikr-mulohazangiz uchun tashakkur!

Kerakli ma'lumotni topdingizmi?

Havola bilan bo'lishing: