"СберкассаУЗ" Telegram-sahifasiga murojaat

29.09.2022

24 sentyabr kuni “СберкассаУЗ“ Telegram-sahifasiga murojaat kelib tushdi. Unda mijoz ANORBANKʼdan kredit olganligini va uni muddatdan oldin soʻndirganligini maʼlum qildi. Shundan soʻng, mijoz keshbek berilishini kutgan va keshbek berilmaganidan soʻng @AnorBankSupportBot Telegram-botiga yozgan. Javob ololmaganidan keyin “СберкассаУЗ“ Telegram-sahifasiga murojaat qilgan. Biz ushbu murojaatni oʻrganib chiqib, oydinlik kiritdik.

Shunda mijoz “Daqiqada” nomli mikrokredit xizmatidan foydalanib, 2 000 000 soʻmga kredit olgan va 4 oyda kreditni toʻliq soʻndirganligini ma'lum qildi. Mijoz olgan kredit shartnomasiga koʻra, ushbu kredit xizmatida keshbek berilishi nazarda tutilmagan. Mijoz shartnoma maʼlumotlari qayta yuborildi va qoʻngʻiroq orqali barchasi takroran tushuntirib berilganligini aytib o'tmoqchimiz.


Shuningdek o`qing

21.10.2022 Jismoniy shaxslar uchun amaldagi tariflardagi o'zgarishlar
18.10.2022 Matbuot xabari - Ba‘zi ommaviy axborot vositalari tomonidan bankimizga qarshi rejalashtirilgan axborot xujumi uyushtirilishi munosabati bilan qonuniy choralar ko‘rilishi haqida
15.10.2022 Ochiq xat! AOKA, axborot kanallari, mijozlar va bank hamjamiyatiga murojaat

Yangi Anorbank ilovasi

Qulay va tushunarli interfeys, yangi funksiyalar va imkoniyatlarni yangi ilovamizda topasiz. Shuningdek ilovaning ishlash tezligi ham oshirildi.

Sizning fikr-mulohazangiz uchun tashakkur!

Kerakli ma'lumotni topdingizmi?

Havola bilan bo'lishing: