Rasmiy munosabat

30.08.2022

Mijoz RIZAYEV A.A 2022 yil 28 avgust kuni bizning bankka overdraft muammosi bilan murojaat qilgan. Biz maʼlumotlarni tekshirish jarayonida ushbu holatni aniqladik:


Mijoz 8 avgust kuni Overdraftni yopish uchun hisobini kerakli mablagʻ bilan toʻldirilgan. Overdraft shartlariga koʻra, pul kartaga tushganidan soʻng, tizim tekshiruvi uchun HUMO ga yuboriladi. Humodan tekshiruv javobi 24 soatdan 98 soatgacha keladi (shanba va yakshanba kunlari hisobga olinmaydi). Maʼlumotlar kech kelgani sababli, mablagʻ 4 kundan soʻng yechib olindi.


16 avgustda mijozning kredit anketasi toʻliq yopildi. Tizim tomonidan xatolik boʻlmagan. Murojaat qilingan vaqtda (28 avgust), mijozning krediti soʻndirilib va yopilib boʻlgan edi.


Mijozdan ortiqcha summa yechilmagan. Eʼtiroz faqat mablagʻ kech yechilgani uchun boʻlgan. ANOR BANK xodimlari mijozga qoʻngʻiroq qilib, toʻliq maʼlumot berishdi. Mijoz eʼtiroz bildirmadi.

Shuningdek o`qing

01.04.2024 Ko'plab talablarga ko'ra “Qulay mikroqarz” uchun 10% chegirmani uzaytirmoqdamiz!
28.03.2024 Endi o'qituvchilar ham ishtirok etmoqda!
01.12.2023 Sizning fransuzcha orzuingiz

Anorbank ilovasi

Qulay va tushunarli interfeys, yangi funksiyalar va imkoniyatlarni yangi ilovamizda topasiz. Shuningdek ilovaning ishlash tezligi ham oshirildi.

Sizning fikr-mulohazangiz uchun tashakkur!

Kerakli ma'lumotni topdingizmi?

Havola bilan bo'lishing: